Предметная декада » Школа-гимназия №30 им. Д.Ф. Снегина
Алматы қаласы Білім басқармасының
«Д.Снегин атындағы №30 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 262-12-65
Есепші бөлімі:
+7(727) 264-13-76
Нашар көрушілер
нұсқасы
15
қаңтар
2024

Предметная декада

Предметная декада является одним из видов внеклассной работы по предмету. 

Во время проведения недели учитывались возрастные особенности школьников, их интересы и пожелания, использовались разные формы и методы учебной деятельности. 

Основными целями декады являются:

 - повысить интерес учеников к предметам;

- сформировать познавательную активность;

 - расширить кругозор;

- развить творческие возможности детей;

- оценить влияние предметной декады на развитие интереса учеников к изучаемым предметам.

03.10.2023 – 13.10.2023 г. прошла декада учителей казахского языка и литературы на тему 

«Тіл – әр халықтың байлығы».

Открытие декады прошло в праздничной торжественной обстановке. Ученики приняли участие в конкурсах и викторинах.


В игровой форме прошел урок учителя казахского языка Абделдаевой А. Х.“Қожа -әдепті бала” в  5 «А» классе.
Учитель ОРМАНОВА Б. И.  провела урок в 3 «Б» классе на тему «ЖАҚСЫ ДЕГЕН НЕМЕНЕ?»

Бүгінгі ғылым мен техниканың қарқынды дамып, еліміздің экономикасы өсіп, үкімет үдемелі индустрияландырудың керемет жобаларын жүзеге асырып отырған оқушылардың жаратылыстану - математика пәндерінен біліміне, сауаттылық деңгейіне қойылатын талап та жоғары. Болашақта білімді ұрпақ керек, ал білім кілті - барлық нақты ғылымдардың негізін меңгеруде. Себебі математикалық білімі мықты, компьютерлік сауаттылығы жоғары әрі ойлау қабілеті дамыған бала ғана ғылым мен техника тілін табысты меңгере алады. Әр баланың жеке бір ғылымға деген қабілетін ескере отырып оқыту, оны дамытудың барлық мәселелерін шешетін дайын әрі керемет әдістеме болуы мүмкін емес. Оқушылардың бойында білімге деген қажеттілікті сезіну, білім алу үшін өз бетінше іздену, жаңашылдыққа ұмтылу қасиеттерін тәрбиелеу - сабақта ғана емес, сыныптан тыс жұмыстарда да жүзеге асырылуы керек. 

Осындай жұмыстың маңызды бір бағыты - пәндік онкүндік болып саналады. 

13.11-24.11 күндер аралығында жаратылыстану - математика пәндер онкүндігі өткізілді. Онкүндіктің жоспары кафедраның отырысында қаралып талданды және бекітілді.

Жаратылыстану-математика пәндері кафедрасы мұғалімдерінің онкүндікті өткізу жоспары

Тақырыбы: «Жаратылыстану-математика пәндері сабақтарында оқушылардың оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру»


Онкүндік барысында мұғалімдер өткізген ашық сабақтар мен ұйымдастырған іс - шаралар заман талабына сай өтті, соның ішінде интеллектуалды сайыстар, сыныптан тыс іс – шаралар, қабырғагазет сайстары. 

Онкүндіктің ашылу салтанаты «Жаратылыстану ғылымының құпиясы тұңғиық» тақырыбында өткізілді. Кафедра жетекшісі онкүндіктің жоспары мен мақсатын таныстырды. Онда оқушылар жаратылыстау-математика пәндерінің құпиясы жөнінде зерттеу жұмыстарымен бөлісті, қойылым көрсетіліп, математиканың сырларын өлең жолдарымен жырлады.



Онкүндіктің жабылу салтанатында 11 «Ә», 10 «Ә» сыныптар арасында «ХХІ ғасыр көшбасшысы» атты зияткерлік ойыны ұйымдастырылды. Зияткерлік ойынның тапсырмалары математика, физика, химия, биология, георафия пәндерін қамтыды.

Мақсаты: оқушыларды өз бетінше ізденуге, ойларын еркін жеткізе білуге үйрету. Ой өрісін, тілін, ойлау қабілетін дамыту. Зияткерлік сайыс үш кезеңнен тұрды. 

Бірінші кезеңде бір минут ішінде қойылған сұрақтарға жауап берді. 

Екінші кезеңде ұяшықтарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап берді. 

Үшінші кезеңге жоғары ұпай жинаған төрт оқушы эссе жазу мәнерімен сайысты. Жеңімпаз анықталып, марапатталды. Сайыс өте қызықты өтті.





С 04.12 по 08.12.2023 в школе проходила «Неделя инклюзивного образования». Основная идея всех мероприятий в рамках тематической недели: «Мы разные, но мы равные». Согласно плану, основные задачи, которые стоят перед школой: просвещение общественности по вопросам инклюзии и инклюзивного образования; раскрытие потенциала обучающихся с ООП в общеобразовательном пространстве.

В рамках тематической недели были проведены различные мероприятия, охватывающие всю систему школьного взаимодействия: ученик-учитель-родитель.


В 1-11-х классах проведен единый классный час «Разные возможности – равные права». Обучающиеся узнали много нового об инклюзивном образовании, высказывали свою точку зрения, проявляли коммуникативные навыки, толерантность. Для проведения классного часа классные руководители использовали презентации, видеоролики, обучающие фильмы.